Ülkemize ilk etapta, iki tekerlek ten çekişli versiyonu ile satışa sunulan Duster şimdi ise 1.6 İt 105 HP güç üreten benzinli motoru ve en iddialı seçenek olacağını düşündüğümüz 1.5 İt 110 HP güç üreten dizel motorlu versiyonu ile dört tekerlekten çekiş sistemi avantajına salıip oldu. Benzinli motor seçeneğinin yanı sıra dört tekerlekten çekiş sistemine de sahip olan bu SUV'u satın almak için 36 bin 300 TL gibi bir fiyat yeterli olurken, dizel motor ile bu çekiş sistemini satın almak için 44 bin 400 Tl, ödemek gerekiyor.Oto kiralama, rent a car, lüx araç kiralama
Bu aracın önemli özelliklerinden biri dış görünümü olacak. Kaslı ve şişkin detayları ile ön plana çıkan Duster, keyif veren ve göze hoş görünen bir tasarıma sahip. Fakat tasarımın köşeli ve sert geçişleri ile bir-likte onun agresif görünmesi de sağlanmış durumda. İlk bakışta bu aracın 29 bin TL'den başlayan bir fiyat etiketine sahip olduğunu anlamak çor zor. Renault motorlarını ve alt yapısının büyük bir bölümünü kullanan Duster, bu sayede de bir di-
Dacia Duster, 4x4 versiyonu ile yollara çıktı ve her türlü yol şartına meydan okuyabileceğini ilk testinde ispat etti.
ğer önemli avantaja da salıip oluyor.
Heybetli ızgarası ile asfalta meydan okuyan bir görsellik sunan Duster, yüksek omuz çizgisi ile beğeni toplayan bir taşanını olduğunu gözler önüne seriyor.
Dacia Duster'ın yaşam alanı ise ilk bakışta biraz çekimser kalman bir tasarıma sahip. Birkaç kullanımın ardından yaşam alanının artılarını keşfediyorsunuz ve ondaıı keyif almanız için birkaç kullanımın yeterli olduğunu anlıyorsunuz.
Görüş açılan konusunda bir sıkıntı yaşamadığımız Duster, eşya gözlerinin sayısı ile de beklentileri çok rahat karşılıyor. Bagaj hacmi ile de aile ihtiyaçlarım rahatça karşılayan Duster'ın en önemli sıkınülanndan birisi ise gürültü olacak gibi görünüyor. Camlardan sızan rüzgar sesi ve motor sesinin iç mekana fazlasıyla
yansıyor olması olumsuz bir özellik olarak notlanınız arasında yer alıyor. Elektrikli ayna kumandasının el fren kolunun altında, cam açma ku-maııdalannınsa orta konsol üzerinde olması alışkanlık isteyen bir dunun.
Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan Duster, her türlü zemin şartında güven veren bu sistem, aracın en önemli artılarından biri olmuş durumda. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve önemli bir ağırlığa rağmen 7.1 İt olarak tespit ettiğimiz 100 km'deki yakıt tüketimi oldukça başanlı bir değer.
Yönlendirme sistemi açısından daha iyisini hak eden Duster m direksiyon sistemi boşluklara sahip ve simidin cılız yapısı da hissiz kalıyor. Altı ileri oranlı manuel şamamanın vites yolları çok net belli olmasa bile sürüşe olumsuz bir etki yapmaması beğenimizi kazandı. Üst vites seçeneklerinde perfonnaııs ve ekonomiye aynı anda ulaşılabiliyor. Duster sunmuş olduğu fiyat etiketi ile SUV isteyenlere uygun bir seçenek.
No comments:
Post a Comment