Monday 24 October 2011

Medyumu Nereden Bulacaksınız

Ne tür psişik okuma arıyorsun?

Ölü bir akrabası irtibata arıyorsunuz? Eğer öyleyse, psişik okuma yapmak psişik ortamlar için arama istiyorsunuz. Bir aşk sorunu var mı? Eğer öyleyse, psişik bir aşk arar. Sadece gelecekte nelerin olduğunu bilmek istiyor musunuz? Bundan sonra sadece genel bir psişik okuma için görünecektir.

Kullanıcı Derecelendirme Sistemi.

Bu, herhangi bir arkadaş tavsiyeleri yoksa, iyi bir online ya da telefon psişik bulmak için en iyi yolu olduğunu düşünüyorum. Kullanıcı derecelendirme bakarken, "tekrar" istemciler varsa, görmek için bakmak. Psişik bir şey onlar kendi psişik okuma tahmin olur geri gitmez gibi, genellikle bu çok iyi bir işaretidir.

Şahsen, telefonla veya çevrimiçi sohbet?

Ben psişik okumaları her üç yolu; şahsen, telefon, ve psişik çevrimiçi sohbet.

Kişi okuma enerji almak için bir kişi olması gerektiği genel bir yanlış kanı nedeniyle, en popüler olanı. Bu aslında doğru değildir.

Kişi okuma aslında gerçek bir ruhsal birçok dezavantajları vardır. Psişik bir kalıplaşmış (yaş, sınıf, ırk, vb) otomatik olarak bir kişi onun bilinçaltı zihnin gördüğü zaman, bu medyumlar sezgisel özgürlük ve nesnellik sınırlar. Biz bunu demek istemiyorum ama kesinlikle oluyor, zihnin nasıl çalıştığını.

Psişik bir okuma için ne ruhsal söylemelidir?

Adı ve DOB. O zaman konuyla ilgili insanların resimleri ve nesneleri vermek mümkün iseniz bu, bazen de psişik okuma yararlı olabilir.

Orijinal medyumlar gerçekten hiçbir şey bilmek istemiyorum! , Bize her şey sadece bizim nesnellik sınırlar. Ben, bana hayatlarının ayrıntılı bir tarihini vermek ve sonra bana onlar için bir psişik okuma yapmak için beklemek istiyorum o kadar çok müşteri olsun. Gerçek bir psişik mümkün olduğunca az bilgi istiyor, aksi takdirde bizim nesnellik kaybetmek ve entelektüel önyargılı olacak.

Açık bir zihin ve kalp ile bir psişik okuma gel.

Bu, inanç ya da mevcut görünüşe dayalı bir psişik okuma yargılamak için çok önemlidir. Birçok müşteri, "zihinsel kutusu." Onlar duymak ya da tahminlerin onlar için imkansız görünüyor (şimdiki ve geçmiş) görünüşe bakarak veya istediğiniz ne değildir, çünkü sadece "kötü" olarak psişik dikkate alacaktır. Bu bir bilişsel çarpıtma. Bu dünkü gazeteler dayalı gibi ticaret stokları tür. Gerçekten deli ...

Yapılacaklar medyumlar, sadece duymak istedikleri şeyleri size ?

Eh, ben diğer medyumlar hakkında bilmiyorum, ama paramı tekrar iş yapmak. Yani, ben duymak istedikleri şeyleri insanlara anlatmak için bir nedeni yoktur. Ben kendine güvenen diğer profesyonel medyumlar da aynı mantığı.

Yoğun duygusal durumlar olduğunda bir psişik okuma mıdır?

Hayır! Bu müşteriler yaptığınız en sık yapılan hatadır. Duygular psişik müşterinin umutlar ve korkular ne olacak ne gibi bir hata olacaktır güçlü titreşim ve birçok kez üretiyoruz. Deniz tuzu banyosu ve psişik bir okuma için gelmeden önce aklın rahat bir devlet olması için en iyisidir.

Dürüst medyumlar Takvimde görüyor musunuz?

Biz olur ve genellikle topu parkta neler olup bittiğini görebilirsiniz. Nadiren kesin tarihler görebilirsiniz. Aslında, bu psişik onlar size söyler eğer bakmak için kırmızı bayrak. Medyum astroloji okuma olur ve size ne olup bittiğini anlatmak için iyidir "."

Çevirmeli bir lanet mi?

Öğrenmek için önüne geçmektir. İyi medyumlar, kendi psişik okuma ufukta negatif bir şey, usta proaktif bir şekilde, birisi anlatacağım. Biliyorsanız bir şemsiye getirmek sadece yağmur olacak ve size etkilenmez.

Gelecek taş koymak değildir; vaktinden biliyoruz şeyleri değiştirmek için güç var. Bu gerçekten iyi bir psişik okuma değerdir. Her şeyi taş koymak ise, psişik okuma anlamsız olurdu.

SCAM SANATÇI aramak için psişik-KIRMIZI BAYRAK:
Ücretsiz Okumalar

Medyumlar uzakta ücretsiz hizmet vermek için göze alamaz. Çoğu kez hiç yaşamadığını, küfürler kalktıktan binlerce dolar harcama ücretsiz psişik okumaları sonucu. Onlar sadece ücretsiz hizmet vermek yok ne iyi insanlar.

Hemen Sonuçları, Saat yılında Sonuçları, ya da Başarısız asla

Ruhsal İş böyle çalışmaz. Bir domates bitki bitki domates gecede elde edebilirim? Ben en iyi ruhsal çalışmalar genellikle müşteri tarafından yapılabilir olduğuna inanıyoruz, ve herkes işe önce kendi işi yapmak için çalışmalısınız "sizin için bunu yapmak." Benim uygulamada, ben nasıl yardımcı olmak için kendilerini (kendini-güçlendirme) müşterilerine koçluk deneyin.

Anne, Kardeş, Brother, Bayan, ve Rahip

"Çingene medyumlar" bu tür başlıklar kullanmak medyumlar birçok bulacaksınız. Onlar çoğu kez kilise işlerini yapmak size söyleyecektir. Bu, geleneksel din çoğunlukla medyumlar inanmıyor gibi gülünçtür. Ben herhangi bir kilise veya tapınak psişik bir mum ritüelleri yapmak için izin gidiyor bilmiyorum.

Şimdi hareket etmeli ya da korkunç bir şey, size ya da ailenize olur.

Kötü medyumlar her zaman insanların korku düğmesine basmak için çalışacağız. Onlar, çünkü insanlar bir şeyler yapmak daha muhtemel olduğunu biliyorum "Korkmayın."

Sonra yaptığımız çalışmaları tartışmak ve / veya işe yaramaz, kötü bir şey olur .

Ben birçok şeyi, bu tür şeylerin inanmıyorum insanlarla ele olmaması gerektiğini kabul etmiş sayılırsınız. Çok olumsuz ve sadece yaşamda umut ve arzularını vurmaya şansı arıyor pek çok insan vardır.

Ancak, size medyumlar bu normalde bu kadar birisi size bir anlamda konuşmak olmaz umurunda söylüyorsun.


medyum
medyum hoca
soğutma büyüsü
vefk

No comments:

Post a Comment