Friday, 7 October 2011

Oto kiralama için forum siteleri

Yeni Doblo'nun taşanını tamamen farklı: Aslında bir ticari araç olmasına rağmen bu imajdan sıyrılmış ve crossover araçlarla bile başa çıkabilecek hale gelmiş. Aracın en çok dikkat çeken vanlanndan birisi de gülümseyen bir ifadeye salıip olması. Ancak arka kısım hala ticari araç havası barındırıyor. Yenilenmesi ile birlikte ESP'nin donanım listesine eklendiği Doblo'da, sıkışık yakıt ve emisyen tasarrufu sağlayan start-stop otomatiği de Doblo'nun silahlarından biri.

Yan sürgülü kapılar ise kullanışlılık kazandırıyor. Bagaj kısmını kullanmaksa biraz zor: Devasa kapağı açabilmek için hem biraz kaslı olmaya heın de geniş bir alana (1.5 m) ihtiyaç duyuluyor. Bagaj hacmiyle Doblo, rekortmen değerlere imza alıyor: 790 It'lik standart hacim koltuklar katlandığında 3 bin 200 lt'ye çıkıyor.

İç mekanda da önemli iyileştirmeler var ve Bravo ile benzer bir çizgi tercih edilmiş. Kullanışlılık konusunda bir sıkıntı yaşanmayan iç
Artan koforu, çağ atlayan kullanışlılığı ve güçlü stiliyle Fiat Doblo, hafif ticari araçların en iddialılarından bir olmanın dışında artık otomobil ve uygun fiyatlı SUV arayanlara da hitap eder hale geldi.

mekanda, arka taraftaki elektrikli camlar ve havalandırma kanalları, ticari araçlann bu iki önemli eksiğini ortadan kaldınyor. Ancak vites kolu ve körüğü pek hoş görünmüyor. 1 tonluk yükleme kapasitesi de rekortmen bir rakam.

.'Irka süspansiyonda kullanılan bi-link adlı çok bağlantılı sistem, özellikle arka koltuk yolcularının konfonınu artınyor ve sürüş karakterini iyileştiriyor. Bol virajlı ve biraz hızlı yaptığımız zorlama testlerinden dışında başarıyla çıkan Doblo güven veren bir araç. Yüksek sürüş pozisyonu beklentileri karşılarken, koltuklar sınıfı rahat geçemiyor: Minderler yumuşak, yan destelder yetersiz.
Gürültü açısından otomobilleri yakalayan Doblo'da dizel motonın sesi iç mekana neredeyse hiç yansımıyor. Start-stop otomatiğinin çalışması da rahatsız etmiyor. Gösterge panelini ise biraz sıradan bulduk.

4000 d/d'de 105 HP güç üreten motor, 290 Nm'lik torkunu 1500 d/d'de kullanıma sunuyor. Hızlanmada çekici verileri sağlayan 1.6 Multijet motorlu test aracının yakıt tüketimi ise beklediğimizden biraz daha yüksek çıktı. Doğru vites değişim zamanlanın da gösterge panelinden gösteren Doblo'da, 6 ileri oranlı bir manuel şanzıman görev yapıyordu. Yolları çok net belli olmadığı şanzıman bunun dışında sürüşe olumsuz bir hava katmadı. Atak bir karaktere sahip olan Doblo'nun yliksek hızlara çılana isteği ve esneklik değerlerini yeterli bulduk. Kolay dozlanan bir fren pedalına sahip olan Doblo, duruş mesafesi ile de güvenlik sınırı civannda dolandı. Yönlendinne kabiliyeti ise çok iyi değil ama bunu çok iyi yapanlar zaten çok daha fazla para istiyor.



kastamonum37.com/showthread.php?p=449753#post449753
aynaforum.com/showthread.php?p=4389#post4389
blogmafia.myfreeforum.org/login.php?redirect=posting.php&mode=newtopic&f=1
www.haber-forum.com/showthread.php?p=717005#post717005
www.blogmafia.mybbnew.com/showthread.php?tid=10754
www.unforgiven-heroes.com/phpBB3/viewtopic.php?f=14&t=2003
www.blogmafia.litemybb.com/thread-95.html
www.webforumtr.com/forum/showthread.php?p=6021#post6021
blogmafia.freeforums.org/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden-t147.html
www.webmasterdestek.com/showthread.php?p=16027#post16027
www.alemizbiz.com/forum/index.php?topic=8985.new#new
www.kelebekcem.com/forum/index.php?topic=3501.new#new
www.googleforum.org/vb/showthread.php?p=1429#post1429
blogmafia.44.forumer.com/viewtopic.php?f=2&t=122
www.mobilhat.com/mobil/showthread.php?p=46392#post46392
www.egitimvadisi.net/forum/index.php/topic,18783.new.html#new
forum.guncelteknoloji.com/threads/1624-Haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden?p=1633#post1633
www.paracash.net/forum/index.php?topic=838.new#new
blogmafia.phpbb3now.com/viewtopic.php?f=2&t=138
blogmafia.getforum.org/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden-t120.html
www.ircmekan.net/showthread.php?p=7589#post7589
blogmafia.forumup.com/viewtopic.php?p=152&mforum=blogmafia#152
blogmafia.forumup.it/viewtopic.php?p=107&mforum=blogmafia#107
blogmafia.createforum.net/viewtopic.php?f=2&t=213
webanaliz.net/forum/index.php?topic=1056.new#new
www.hotfilms.org/showthread.php?t=129557&p=131044#post131044
waz-warez.org/http://trafficforyou.org/track/display.php

blogmafia.forumup.se/viewtopic.php?p=109&mforum=blogmafia#109
www.forumdevleti.org/showthread.php?p=278697#post278697
www.ircortam.net/showthread.php?p=2026#post2026
www.ingilizanahtari.com/showthread.php?t=52002&p=456823#post456823
forum.ticarichat.net/showthread.php?p=42859#post42859
www.liderpaylasim.net/site-tanitim-alani/
forum.olayvar.net/index.php/topic,1047.new.html#new
blogmafia.forumup.co.za/login.php?redirect=posting.php&mode=newtopic&f=1&mforum=blogmafia
blogmafia.forumup.nl/login.php?redirect=posting.php&mode=newtopic&f=1&mforum=blogmafia
forum.webneti.com/showthread.php?p=4987#post4987
meaningof.us/index.php?topic=364.new#new
www.giriver.com/forum/site-tanitimlari/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden/new/#new
blogmafia.forumbuild.com/viewtopic.php?f=2&t=120
www.orencik.net/forum/Thread-haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden--63725
forum.patlican.gen.tr/showthread.php?62106-Haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden&p=70909#post70909
blogmafia.freeforhosting.com/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden-t158.html
www.blogmafia.smfnew.com/index.php?topic=129.new#new
blogmafia.hqforums.com/viewtopic.php?p=107#107
www.oyundestek.biz/Haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden
blogmafia.proforums.org/viewtopic.php?p=101#101
www.irckaynak.com/showthread.php?p=40009#post40009
blogmafia.forums-free.com/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden-t152.html
www.internetten-para-kazanma.org/forum/index.php?topic=4273.new#new
ilhakil.createaforum.com/faydal305-siteler-site-ekle/haydi-oto-kiralayalim-oto-kiralamada-lider-siteden/new/#new
forumqs.com/index.php/topic,128302.new.html#new
blogmafia.smf4u.com/index.php?topic=133.new#new


■ Yeni Doblo'nun taşanını tamamen farklı: Aslında bir ticari araç olmasına rağmen bu imajdan sıyrılmış ve crossover araçlarla bile başa çıkabilecek hale gelmiş. Aracın en çok dikkat çeken vanlanndan birisi de gülümseyen bir ifadeye salıip olması. Ancak arka kısım hala ticari araç havası barındırıyor. Yenilenmesi ile birlikte ESP'nin donanım listesine eklendiği Doblo'da, sıkışık yakıt ve emisyen tasarrufu sağlayan start-stop otomatiği de Doblo'nun silahlarından biri.

Yan sürgülü kapılar ise kullanışlılık kazandırıyor. Bagaj kısmını kullanmaksa biraz zor: Devasa kapağı açabilmek için hem biraz kaslı olmaya heın de geniş bir alana (1.5 m) ihtiyaç duyuluyor. Bagaj hacmiyle Doblo, rekortmen değerlere imza alıyor: 790 It'lik standart hacim koltuklar katlandığında 3 bin 200 lt'ye çıkıyor.

İç mekanda da önemli iyileştirmeler var ve Bravo ile benzer bir çizgi tercih edilmiş. Kullanışlılık konusunda bir sıkıntı yaşanmayan iç
Artan koforu, çağ atlayan kullanışlılığı ve güçlü stiliyle Fiat Doblo, hafif ticari araçların en iddialılarından bir olmanın dışında artık otomobil ve uygun fiyatlı SUV arayanlara da hitap eder hale geldi.

mekanda, arka taraftaki elektrikli camlar ve havalandırma kanalları, ticari araçlann bu iki önemli eksiğini ortadan kaldınyor. Ancak vites kolu ve körüğü pek hoş görünmüyor. 1 tonluk yükleme kapasitesi de rekortmen bir rakam.

.'Irka süspansiyonda kullanılan bi-link adlı çok bağlantılı sistem, özellikle arka koltuk yolcularının konfonınu artınyor ve sürüş karakterini iyileştiriyor. Bol virajlı ve biraz hızlı yaptığımız zorlama testlerinden dışında başarıyla çıkan Doblo güven veren bir araç. Yüksek sürüş pozisyonu beklentileri karşılarken, koltuklar sınıfı rahat geçemiyor: Minderler yumuşak, yan destelder yetersiz.
Gürültü açısından otomobilleri yakalayan Doblo'da dizel motonın sesi iç mekana neredeyse hiç yansımıyor. Start-stop otomatiğinin çalışması da rahatsız etmiyor. Gösterge panelini ise biraz sıradan bulduk.

4000 d/d'de 105 HP güç üreten motor, 290 Nm'lik torkunu 1500 d/d'de kullanıma sunuyor. Hızlanmada çekici verileri sağlayan 1.6 Multijet motorlu test aracının yakıt tüketimi ise beklediğimizden biraz daha yüksek çıktı. Doğru vites değişim zamanlanın da gösterge panelinden gösteren Doblo'da, 6 ileri oranlı bir manuel şanzıman görev yapıyordu. Yolları çok net belli olmadığı şanzıman bunun dışında sürüşe olumsuz bir hava katmadı. Atak bir karaktere sahip olan Doblo'nun yliksek hızlara çılana isteği ve esneklik değerlerini yeterli bulduk. Kolay dozlanan bir fren pedalına sahip olan Doblo, duruş mesafesi ile de güvenlik sınırı civannda dolandı. Yönlendinne kabiliyeti ise çok iyi değil ama bunu çok iyi yapanlar zaten çok daha fazla para istiyor.

No comments:

Post a Comment